,

QuaranTien Dagen Challenge – Dag 9

QuaranTraining met Greenfit Bootcamp!

Zit je thuis met quarantaine maar wil je wel graag in beweging en fit blijven? Doe mee met de QuaranTien Dagen Challenge! 10 dagen lang: full body workouts – kracht- en conditionele oefeningen. Gewoon vanuit je huiskamer! Net als ik.

Dag 9:
Vandaag werken we van onderlichaam naar core tot bovenlichaam. Een voor een. Veelal krachtoefeningen. Het principe is bij ieder lichaamsdeel hetzelfde: we starten met een eenvoudige/traditionele bootcampoefening – de squat, leg raise of push up. Vervolgens verhogen we de intensiviteit met turning squats, leg raise sides of push up met rotaties. Nu wordt het interessant (en zwaar!): we gaan over op ‘slow’-bewegingen, met de slow squat, slow leg raise en slow push up – de eenvoudige/traditionele oefening voeren we zo langzaam mogelijk uit. Je gaat de burn voelen! Daarna sluiten we af met een vaste houding: squat vast, leg raise laag vast en push up laag vast. Zo laag mogelijk aub!

2X-3X herhalingen, afhankelijk van je niveau. 1 minuut rust tussendoor! En pak ook even wat rust na ieder lichaamsdeel.
(let op: oefeningen zijn in video verkort, pauzeer video wanneer nodig)

Bekijk de andere QuaranTien Dagen-video’s, en maak de challenge af!

Succes!
Stay healthy, stay safe.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *